Scriitorii “mei”

Scriitorii “mei” sunt o categorie aparte de writers pentru simplu fapt ca i-am descoperit singura. Adevarul este ca au venit ei la mine si m-au implorat sa-i savurez :)

Cum ii gasesc totusi? De regula, merg la biblioteca si “ma striga” cate o carte:

“Ia-ma in brate, citeste-ma, indragosteste-te de creatoru’ meu”. Ma atrage titlul sau ma atata prima fraza, imi spune ceva special coperta sau pur si simplu simt ca voi avea o relatie deosebita cu cartea respectiva, cu autoru’ ei, simt ca voi fi mai bogata, mai inteleapta cumva dupa ce o voi lectura … presimt ca e o carte buna, pe gustul meu.

Asa am facut cunostinta cu cel putin 3 scriitori foarte dragi mie, de fapt scriitoare: Banana Yoshimoto,  Jamaica Kincaid si  foarte recent Ali Smith.

Sunt scriitoarele “mele”, nu ma pot opri pana nu citesc cat mai mult din ce au scris si cand am eu pofta si timp le recitesc cartile si ma reindragostesc de fiecare data! Interesant e ca de fiecare data gasesc amanunte minunate care mi-au scapat  la lecturile precedente … un bonus neasteptat, mereu o surpriza faina.

Scriitoarele mele dragi, va multumesc ca ati scris frumos, sensibil, rebel, nebun! Multumesc doamnelor, ca v-at lasat descoperite de mine, ca impartasiti cu mine din darul pe care-l aveti din plin, darul cuvantului scris!