Colecționez oameni

Cotrobăi des cu speranța că voi descoperi noi oameni interesanți.  Adun cuvinte, gânduri, idei, imagini, sunete …….. Experiența asta, minutele astea speciale scot din mine ceva minunat și mă simt o mică artistă, too…

Pierd moștenita mea asprime (pe care o știu numai cei foarte dragi) … dedesubt am numai soare!!!

Oameni frumosi, am nevoie de voi, si de jocurile cu violeta ! (desigur aveți  și voi destul mucegai în suflet). Am nevoie de acel ceva ce vă și ne face speciali, unici, eterni, luminoși, dureros de frumoși! Acel ceva care ne pune aripi și ne dă și Cer spre care să zburăm! Mi se mai intampla sa zbor atunci cand joc gumball.
Oameni frumoși in virtual … aici eu vă simt esență pură, iar  gunoiul & bubele din gândurile voastre nu se văd … nu vreau să le știu!

Aș vrea să creez ceva zilnic, să mă transpun în creația mea, să materializez sublimul din mine, să-l vad apoi, să-l simt, să-l pipai, să-l …
Eu știu asta, dar să nu uit, să vadă și alții … mai ales cei foarte dragi … e pentru ei, pentru toți cei care puteți lua o gură de divin din frumosul dinlăuntrul nostru …

Era o vreme cand trăiam numai frumos … chiar era?